Tek Gecelik İlişki Arayan Bayanlar

Posted: Ocak 28, 2013 in Genel
Etiketler:, , ,

Son Günler icerisinde türkiyenin  ve internet  üzerinde en cok tıklanan ve okunan bir konu ile karsınızdayız  tek gecelik ilişki arayan bayanlar sizleri mutlu edecek bir erkekmi arıyorsunuz sohbet sitemizde sizleri tadmin edecek, sizinle ilgilenecek  birbirinden karizmatik erkekler ile  sesli ve görüntülü konusma yapabilir  bir briirnizi yakından tanıyabilirsiniz.

Tek gecelik ilişki arayan bayanlar sizlere sesleniyorum  böyle  güzel bir hizmeti sizleri mutlu edebilmek ve sizlere ne kadar değerli kişiler olduğunuzu ispat edebilmek için  ücretsiz türkiyenin bir cok sehrine  jigolo hizmeti sunmaya devam ediyoruz  sizlerde bu hizmetten ücretsiz faydalanmak veyada  tek gecelik bir ilişki yasamak istiyorsanız bizimle iletisime gecebilirsiniz.

İsterseniz haftalık ve aylık  kampanyalar ile calısan  yakısıklı  bay arkadaslarımızı kiralamak veyada  bazı aktivetelere  birlikte katılmak istiyor olabilirsiniz yanınıza alıp her hangi bir eylence merkezinde boy gösterebilir bir cok bayanı çatlatabilirsiniz birbirinden hos bakımlı ve  cilt temizliğine önem veren arkadaslarımız ile hemen tanısabilirsiniz.

haftaık seanslarımız: 1.500 tl

aylık seanslarımız: 6.000tl

Yorumlar
  1. cengiz diyor ki:

    05514333454 konyalı bayanların 1 msj atmasını beklıyorum 24 yasında aradıgımın yası fark etmez ben yakısıklı bır beyım 190 boyunda sıyah gozlu esmer bır beyım tlf 05514333454 beklıycem konyanın hos bayanları

  2. Siyahak diyor ki:

    Murat yanliz yasiyorum hijyen onemlidir
    Memnun kalmazsaniz ucret almiyorum
    0543 615 07 20. İstediginiz her an arayabilirsiniz

  3. talha diyor ki:

    Yorumunuzu Buraya yazıp Alttaki Yorum ekle Butonuna BaSınız !

  4. ERKAN diyor ki:

    BEN ERKAN TUM TATLI VE GUZEL BAYANLAR ARYIN 0531 264 52 31

  5. arda74 diyor ki:

    İzmir’den görüşmek isteyen bayanlar, kalite ve hijyen önemli
    0 536 222 75 96

  6. jıkolomehmet diyor ki:

    ben ş.urfadan jıkolo mehmet tum dul evlı yaşlı genç bayanlar sexse doymak anal oral nasıl sex yapmk ıstersenız ben burdym ücrettımde uygundur sorun olmaz ücrettımde tek gecelık veya ne kadar ıstersenız benı aramanız yeterlı tlf num 0544 215 30 95 nerde ıstersenız gelırım cvb ınızı tlf numa gönderın beklıyorum

  7. ahmet diyor ki:

    slm ben jigolo ahmet yaş 33 atletik yapıya sahip ve hafif esmer 1.75 boyunda ve 80 kilo beni arzulayan bayan eklesin lütfen gizlilik prensibimdir.ahmet_er56@hotmail.com bekliyorum …..

  8. jakamen diyor ki:

    21yasinda 1.75 boyunda 70 kg ela gözlü beyaz tenliyim bqna ulasmak isteyen bayanlar bu numaradan ulasa bilirler 0543 632 82 54

  9. Elit Jigolo Erdem diyor ki:

    Hemen hemen her insanın içinde birikmiş gizli fanteziler ve arzular mevcuttur.
    Fazlası ile dejeneri ve muhafazakar iki uç noktada yaşayan bir toplumda, bir takım duyguları
    dört duvar arasında yaşamak gerekir. Bu anlayışa bağlı olarak, düzgün bir diksiyon, yerine göre davranış ile Kadın ruhunu anlamaktır elit olmak. Aile kavramını bilmek, dışarıda dost, yatağında sevgili edasında bir dokunuş, arzu ve ihtirasın, ten teması ile sertleşen dokunuşu ile kadın arzusunu ön planda tutan ve kadın ereksiyonunun sonunu getiren bir arzudur, kaliteli bir jigolonun görevi. Kendini yanlız hisseden, dul, bekar yada evli mutsuz, arzulu ve ihtiraslı, kaliteli kadının tercihi olur Elit Jigolo. Ben deniz, ELİT JİGOLO ERDEM.
    ( 83kg. 1.84cm. Kumral Yeşil Göz.)

    WEB RESMİM : http://d1302.hizliresim.com/16/g/k3jf9.jpg

    CANLI ANLATIM : http://www.dailymotion.com/video/xv99zw_jigolo-erdem_lifestyle

  10. KORHAN diyor ki:

    merhabalar adım korhan izmir de oturuyorum.temizliğe ve dürüstlüğe önem veren ünüversite mezunu ne istediğini bilen bekar biriyim.her konuda dürüst ve samimi olan ne istediğini bilen seviyeli bayan arkadaşlarla tanışmak isterim. 05066952155 yahsi35@hotmail.com

  11. KORHAN diyor ki:

    merhaba ben korhan izmirden.istediğim samimi dürüst seviyeli kaliteli bir arkadaşlık ve ilişki isteyen biriyim.paralı olarak jigola hizmeti vermiyorum.benim için önemli olan para degil,samimilik dürüstlük ve niyettir.önemli olan iki tarafında birbirinden elektirik alması ve yaşanılacak bir ilişkiyi kaliteli ve tadında bırakmak.tanışmak isteyen bayanları bekliyorum. 05066952155 yahsi35@hotmail.com

  12. iksir diyor ki:

    slm ben paris te yanliz yasiyorum tek gecelik veya surekli iliskiye musaitim ilgilenen olursa eklesin beni hakantoy@hotmail.fr

  13. iksir diyor ki:

    ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 0506 4942008

  14. murat diyor ki:

    ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 0506 4942008

  15. serkan diyor ki:

    eskişehirde takılmak isteyen güzel bayan arkadaş arıyorum ismim serkan05435920384

  16. oguz diyor ki:

    slm ben oguz 38 yasındayım saglık sektöründeyım tanısmak ısteyen bayanlara köle olurum 0 5436 876 32 26

  17. oguz diyor ki:

    slm ben oguz 38 yasındayım saglık sektöründeyım tanısmak ısteyen bayanlar caldırsın yeter her konuda< yardımcı olurum 0 543 876 32 26

  18. kaan habib diyor ki:

    SLM BBEN KOCAELİDEN KAAN 28 YAŞINDA ESMER 177 BOYUNDA MUHABBETLİ BİRİYİM HAYATI YAŞAMAYI VE YAŞATMAYI SEVRİM 545 833 00 00 İSTANBUL ANADOLU YAKASI GEBZE CİVARI BAYANLARIN CEVAP YADA ÇAGRILARINI BEKLİYORUM.

  19. ender diyor ki:

    slm ben ender tekirdagda yasıyorum akıllı dürüst ve ciddi bayanlar arasın yada gizlilik şart jigolo59_59 hotmail.com

  20. c. bukowski diyor ki:

    Merhaba, İstanbul anadolu yakasında yaşıyorum. dürüst olmak gerekirse Evliyim fakat eşimle ten uyuşmazlığımız olduğunu düşünüyorum. aslında iyi birisi. fakat 2 ayda bir anca birlikte olabiliyoruz. Daha önce deneyimlemediğim birşey yapıp tek gecelik ilişkiler arıyorum. Benimle bu deneyimi yaşayacak bir arkadaş arıyorum +18 üzeri. kim olduğu, yaşı, evli yada bekar olması benim açımdan önemli değil. cinsellik toplumumuzda hala bir tabu olsada, ben yemek yemek, su içmek , uyumak gibi elzem olan bir ihtiyaç olduğu kanısındayım. benim gibi düşünen yada bu işi sadece zevk için yapmak isteyen arkadaşlar ile görüşmek isterim.
    ( işi duygusala dökmeden ve dramatize etmeden sade bir cinsellik)
    E-Maillerinizi bekliyor olucam.
    cbukowski@ouylook.com
    Not: 176 Boyunda, 73 kilo fazla atletik olmayan ama düzgün bir fiziğe sahip, esmer, deyimi yerindeyse kara kaşlı kara gözlü 29 yaşında bir erkeğim)

  21. mehmet 0544 308 84 05 diyor ki:

    slm bayanlar ben ankaradan mehmet yaş30 heryaşta dul evli mutsuz bayanlar arayın tanışalım 0544 308 84 05

  22. ceyda diyor ki:

    merhaba ben ceyda cok yanlızım arayın buluşalım :) 5063429097

  23. barış_ist 0534 636 34 60 diyor ki:

    ben istanbul dan barış 32 yasında esmerim yakışıklıyım sex te umdugunu bulamayan her türlü zevki tatmak isteyen amını saatlerce yalatmak isteyen defalarca boşalmak isteyen zevkten amı çeşme gibi akmasını isteyen kadınlar varsa arasın bekliyorum

  24. lewent diyor ki:

    RB GÜZEL ÇAPKIN HOVARDA ÇILGIN BAYANLAR 30 YAŞ ÜZERİ BAYANLAR HAYALİNİZDEKİ KİŞİ BURADA GELDİ 178 BOY 75 KILO ESMER ÇEKİCİ SIRDAŞ YOLDAŞ HER KONUDA KONUŞA BİLECEĞİNİZ ÇEKİNMEDEN GÜNÜN 24 SAATİ VAKİTLİ VAKİTSİZ ÇAĞRI MSJ BIRAKIN ARARRIM ÖZELLEDE AÇIKTIR ÇILGIN BAYANLAR GECE UYKU TUTMASA UYUTURUM ZEVK ALMAK İSTERSEN VERİİRİM İSTER REELDE İETER SANALDA HER ŞARTINIZA UYARIM ŞÖYLELLE ELİN ELİMDE DİLİN DİLİMDE GÖĞÜSÜN GÖĞÜSÜMDE DİZİN DİZİMDE TEK BEDEN TEK VUCUT SIRILSIKLAM TER İÇERİSİN DE SADECE SİZİN GÜZELLE VUCUDUNUZUN SERSSİNİ DİNLETECEĞİM SİZE SULLAR SELLER ŞELLLALER GİBİ ZEV VERECEĞİM AYNEN ADIM GİBİ SİZ BAYANLARIN ZEVK KURTULUŞUNUZ OLACAĞIM ZEVKLERİN FARKINI GÖR REELDE YAŞAMIN TADINI BUL SANNALDA RÜYAN GERÇEK OLSUN ÖPÜLDÜNÜZ TÜRKİYENİN HER YERİNDEN ARAYA BİLİRSINIZ 18 YASINDAN YUKARI BUTUN BAYANLAR ARAYABILIRLER 05424187651 ÖPÜLDUNUZ BAYANLAR O KÖFTE DUDAKLARINIZDAN

  25. burhan diyor ki:

    slm ben istanbuldan burhan kısa süreli ilişki için bayanların aramalarını bekliyorum 0542 368 46 39

  26. LEWENT diyor ki:

    MRB GÜZEL ÇAPKIN HOVARDA ÇILGIN BAYANLAR 30 YAŞ ÜZERİ BAYANLAR HAYALİNİZDEKİ KİŞİ BURADA GELDİ 178 BOY 75 KILO ESMER ELA GOZLU ÇEKİCİ SIRDAŞ YOLDAŞ HER KONUDA KONUŞA BİLECEĞİNİZ ÇEKİNMEDEN GÜNÜN 24 SAATİ VAKİTLİ VAKİTSİZ ÇAĞRI MSJ BIRAKIN ARARRIM ÖZELLEDE AÇIKTIR ÇILGIN BAYANLAR GECE UYKU TUTMASA UYUTURUM ZEVK ALMAK İSTERSEN VERİİRİM İSTER REELDE İETER SANALDA HER ŞARTINIZA UYARIM ŞÖYLELLE ELİN ELİMDE DİLİN DİLİMDE GÖĞÜSÜN GÖĞÜSÜMDE DİZİN DİZİMDE TEK BEDEN TEK VUCUT SIRILSIKLAM TER İÇERİSİN DE SADECE SİZİN GÜZELLE VUCUDUNUZUN SERSSİNİ DİNLETECEĞİM SİZE SULLAR SELLER ŞELLLALER GİBİ ZEV VERECEĞİM AYNEN ADIM GİBİ SİZ BAYANLARIN ZEVK KURTULUŞUNUZ OLACAĞIM ZEVKLERİN FARKINI GÖR REELDE YAŞAMIN TADINI BUL SANNALDA RÜYAN GERÇEK OLSUN ÖPÜLDÜNÜZ TÜRKİYENİN HER YERİNDEN ARAYA BİLİRSINIZ 18 YASINDAN YUKARI BUTUN BAYANLAR ARAYABILIRLER 05424187651 ÖPÜLDUNUZ BAYANLAR O KÖFTE DUDAKLARINIZDAN

  27. halil diyor ki:

    slm istanbul anadolu yakasından halil gizli kaçamak isteyen evli dul hiç evlenmemiş bayanlar cılgınlıga varmısınız sınırsız zevklere sabahlarakadar hemen arayın görüşelim.0539 840 12 26

  28. cENGİZ 05426130454 diyor ki:

    MRB BEN CENGİZ Y36 İST ANADOLU YAK SEX YAŞAMAK İSTEYEN 30 70 YAŞ ARASI BAYANLARIN ARAMALARINI BEKLİYORUM 05426130454 BULUŞMAK İSTEYENLER

Bir Cevap Yazın

